Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

Maya & Astrid: Rond 2

Av Tobias - 25 maj 2008 23:02

Japp, så har systrarna varit igång igen. Idag träffades vi ute vid havet. Fullt ös var det, men lite vila var det allt mellan ronderna. Maya behövde verkligen leka av sig, hon har fått ta det lugnt i nästan 2 veckor på grund av en förkylning.


Men de 2 veckorna tog hon snabbt igen, med hjälp av Astrid.


 
 
Elisabeth

Elisabeth

25 maj 2008 23:51

Åååååhhh vad fina bilder :-))) dom är så söta systrarna !
Och David !! han badade nästan ju ;-) fast å andra sidan så är det ganska långgrunt där så det kanske var lite varmt i vattnet...
Snor helt fräckt några bilder ;-)
Hoppas vi kan ses till helgen ! jag har ringat i söndagen...jag får väl se vad som blir över av sydda och förkylda hundar och ta med det som blir över på en date ;-) kanske bara blir Jussi :-))

Ha det gott
Elisabeth
ps Barbro tackar för gratulationerna ds

http://www.bordeauxdogue.se

 
Tobbe

Tobbe

25 maj 2008 23:58

Ska nog funka för oss i helgen.

http://www.ddb-maya.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anne o Malte

31 maj 2008 19:48

Helt underbara bilder, skulle vara så skoj att få vara med i ett vattenrace, vi får försöka att komma upp framöver. Nu är jag förkyld, matte kallar mig snorunge. Ha det gott så länge

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias - 18 april 2010 19:06

Idag var Elisabeth och Gunnel på besök. Gunnel är jättefin och hon har vuxit jättemycket sen vi sågs senast. Det var trevligt, och det var kul att se Maya släppa loss. Har inte blivit så mycket på sistone.   Ett par bilder blev det i alla fall: ...

Av Tobias - 12 december 2009 19:18


Jisses vad längesen senast. Men tiden går fort när man har kul! Maya mår finemang.    ...

Av Tobias - 2 juli 2009 18:11

Vi har varit på Tjörn i ett par dagar. Där blev det MYCKET sol och bad.  Morgan har även passat på att bli ett år! Grattis, lillkillen!   Lite bilder från Tjörn följer nedan:   ...

Av Tobias - 15 maj 2009 06:56

Idag fyller Maya 2 år! Ett stort grattis till henne och alla hennes syskon!   Min dator är tyvärr inne på reparation så jag har lite svårt att lägga in nya bilder. ...

Av Tobias - 12 april 2009 08:17

Ovido - Quiz & Flashcards